# Reklamace a fakturace


Férový přístup, seriózní jednání a spokojený zákazník

Reklamace

Naším hlavním cílem je férový přístup, seriózní jednání a spokojený zákazník. Ale pro případ, že by klient měl výhrady k naší práci či jinou stížnost, můžete nás neprodleně kontaktovat na emailu pavel.sokola@email.cz a popište věcně Vaší stížnost.

Vaší reklamací se ihned začneme zabývat, vše si vysvětlíme, aby nedocházelo k nějakým nejasnostem. Nejpozději do 5 pracovních dnů se k Vaší stížnosti vyjádříme.
 
I přesto všechno byste nebyli s řešením své stížnosti spokojeni, můžete následně kontaktovat:
 

Česká obchodní inspekce (ČOI)

 
Kontaktní údaje:
 
Ústřední inspektorát: Česká obchodní inspekce
Štěpánská 567/15
120 00 Praha 2
Tel: +420 296 366 360
Fax: +420 296 366 236
 
ČOI vykonává působnost v záležitostech týkajících se dodržování povinností stanovených právními předpisy při sjednávání úvěru, pokud dozor v daném případě nevykonává ČNB (zejm. poskytování platebních služeb):

ČNB

 
Kontaktní údaje:
 
Samostatný odbor ochrany spotřebitele
Na Příkopě 28
115 03 Praha 1
Tel: +420 224 414 359
Fax: +420 224 412 261

 

Fakturace a provize

Provize za zprostředkování nebankovní americké hypotéky si s klienty nesjednáváme, jelikož jsme odměňování ze strany poskytovatele hypotéky a to pouze v případě, že dojde k realizaci úvěru. Pokud je úvěr klientovi zamítnut, či neprojeví zájem o finanční produkt, provize nám nenáleží.
Pokud dojde k realizaci úvěru, je naše provize nárokovatelná na základě vystavení a zaslání faktury poskytovateli.
Naše provize je u každého poskytovatele hypotéky různorodá, proto její výší nejsme schopni sdělit, až u konkrétního zrealizovaného případu.